Check de settings tempMode of zet de Tempmode checker in de index uit!
110 woorden
1 minuten leestijd

Sport Federatie Soest op zoek naar bestuursleden

De SFS is de vereniging van sportverenigingen in Soest. De SFS vertegenwoordigt haar leden in overleggen en discussies naar en met de Gemeente in zaken, die alle sportverengingen aangaan. Voorbeelden daarvan zijn het tot stand komen van gebruiksovereenkomsten voor sportfaciliteiten, steun nav gevolgen van Corona, bouw en gebruik van de nieuwe sporthal en de onlangs gepresenteerde sportnota.
Verder draagt de SFS bij aan het bevorderen van beweging en sportbeoefening en organiseert zij voor de verenigingen cursussen zoals AED en Vertrouwenscontactpersoon.

De SFS is nu op zoek naar enthousiaste Soester(berger)naren, die het Bestuur kunnen versterken.
Gevraagd wordt affiniteit met sport en bewegen en enige (sport) bestuurlijke ervaring.
Contact: voorzitter@sportfederatiesoest.nl, tel. 06-23284667

Nieuwsoverzicht